Rozpoczyna się nowa kampania marki WINIARY Zupy to nasza specjalność

150x110

Już dziś rusza nowa kampania marki WINIARY, której celem jest propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku, od którego warto zacząć każdy obiad. W ramach kampanii Zupy to nasza specjalność marka WINIARY przygotowała dla miłośników zup mnóstwo atrakcji, m.in. unikalny kalendarz, w którym rok trwa od października do października oraz konkursy w prasie i w Internecie. Na potrzeby kampanii przygotowany został również nowy serwis na portalu Winiary.pl: Zupy to nasza specjalność.

Zupy to specjalność nie tylko Polaków, ale i marki WINIARY. Przez cały najbliższy miesiąc będziemy przypominać o zupie na wiele różnych sposobów. Kluczowy dla kampanii jest portal Winiary.pl, gdzie powstał nowy serwis Zupy to nasza specjalność. Można w nim znaleźć m.in. wyniki badań, z czym Polakom kojarzą się różne smaki zup i do jakich okazji pasują, bajki o zupach na każdy dzień do czytania i słuchania, czy konkursy skierowane do konsumentów: na najciekawszą wymyśloną lub znalezioną bajkę o zupie oraz na przepis na ulubioną bądź regionalną zupę, znaną z rodzinnych stron.

W obrębie serwisu w zakładce Zupa na każdy dzień, począwszy od dzisiaj, codziennie publikowane będą nowe, inspirujące przepisy na zupy oraz mnóstwo związanych z nimi ciekawostek i porad kulinarnych. Wszyscy odwiedzający stronę www.winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc mogą wziąć udział w specjalnie przygotowanych quizach, grach i zabawach, poprzez które sprawdzą swoją wiedzę o zupach oraz pogłębią znajomość „zupowego” savoir vivre’u. Częścią serwisu jest też mapa zup regionalnych, czyli zakładka, na której będą gromadzone najciekawsze przepisy na zupy regionalne.

Działania na stronie będą wspierane kampanią prowadzoną na profilu marki WINIARY na portalu społecznościowym Facebook.

Dodatkowo, dla wszystkich fanów zup przygotowaliśmy kalendarz „Zupy to nasza specjalność”, który ze zwykłym, kuchennym kalendarzem łączy w zasadzie tylko nazwa. Ta atrakcyjna w formie (talerza!), przekładana książeczka będzie ozdobą każdej kuchni. Znajdują się w niej ciekawostki o zupach np. czym jest zupa z kołka od kiełbasy, zasady zupowego savoir-vivre’u oraz mnóstwo przepisów na pyszne, pożywne zupy.  Kalendarz będzie można otrzymać biorąc udział w konkursach organizowanych w prasie i w Internecie.

Kampanii Zupy to nasza specjalność towarzyszyć będą konkursy w prasie, realizowane w kluczowych tytułach z segmentu prasy poradnikowej i kulinarnej, a także dziennikach regionalnych, radiu RMF FM (konkurs Moda na zupę) oraz na wybranych portalach internetowych. Począwszy od ostatniego tygodnia września trwa konkurs na stronie zupy.interia.pl – rozwiązując „zupowy” quiz codziennie można wygrać atrakcyjne nagrody. Kampania będzie wspierana działaniami w punktach sprzedaży we współpracy z sieciami Tesco, Real, Carrefour. Za koncepcję kampanii oraz działania PR odpowiada agencja Fleishman-Hillard. Działania w Internecie prowadzi agencja ADV, a wizualizacje i konkursy w sieciach przygotowała agencja Linea Recta. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge.